Boleh kurus ke?

Ye ke makan MP3in1 boleh kurus?? Nanti dulu, sebelum ada yang melatah mari kita kenali fisiologi tubuh dulu. Manjakani kaya dengan serat dan fiber yang membantu pelawasan buang air besar dan kecil. Bila usus bersih dan sihat, penyerapan nutrien lebih baik dan berkesan.

Senang cerita, bila makan MP3in1 ni, buang air dan angin tu memang lancar, dan tubuh rasa ringan. Sifat manjakani ni mengetatkan, jadi semua otot yg menggeleber tu akan dikencangkan. Kat sinilah lama-kelamaan ukurlilit badan akan berkurangan (jaga makan dan senaman sangat membantu)

Paling ketara kalau lepas bersalin, cuba korang tengok belon, selepas buang angin die jadi geleber kan? Macam tu la perut mommy, tapi insyaAllah makan MP3in1 secara konsisten, otot-otot perut, peha dan punggung akan “ketat”semula.

by Mama5D’s

Nak order? : www.wasap.my/60126424559/manjakani

Rujuk sini untuk cara pengambilan MP3in1 ikut masalah anda

Please follow and like us:
0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Enjoy this blog? Please spread the word :)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.